Mediteranski način prehrane smanjuje rizik od astme kod dojenčadi

Mediteranski način prehrane smanjuje rizik od astme kod dojenčadi Istraživači kažu da trudnice koje praktikuju mediteranski način prehrane, mogu zaštiti svoju djecu od astme i drugih alergija.

Tim istraživača je pratio 468 majki zajedno sa djetetom od trudnoće do šest i pol godina starosti njihovog novorođenčeta.

Otkrili su da su astma i alergije rijetki kod djece čije su majke jele puno povrća, voća, orašastih plodova i ribe za vrijeme trudnoće.

Ova studija je također došla do zaključka da se velikom konzumacijom crvenog mesa povećava rizik od pojave alergija. Ovaj zaključak dolazi do izražaja samo u slučajevima konzumacije mesa više od 3-4 puta sedmično.

Više od pet miliona ljudi u Engleskoj imaju astmu, a svako deseto dijete je ugroženo. Prethodna studija istog tima je otkrila da su djeca koja praktikuju mediteranski način prehrane zaštićena od astme i alergija.

Zaštitni efekat ove ishrane je izražen čak i u mlađem dobu, ali u starijem dobu od šest i pol godina nema neki poseban uticaj na smanjenje rizika od alergija i astme.

Pa ipak, najveći rezultati u prevenciji ovih dviju bolesti su postignuti u slučaju kada su se majke djece hranile zdravo već u prenatalnom periodu.

Preuzeto sa UPNT

Naša preporuka:

Shapeworks QuickStartIspravno pokrenite svoj sustav kontrole težine uz ovaj osobno prilagođen program za uspjeh. Sastavljen s vitaminima i mineralima, ovaj sustav sadrži Formulu 1 koja vam može pomoći da skinete neželjene kilograme, Formule 2 i 3, te Fiber and Herb Tablets- dijetetski integrator dijetalnih vlakana. Više ...